07 August 2018

සුරාන්තය (The Orgasam)





තව ටිකදොහක් දරා හිඳ අප මෙහෙම
හමුවෙමු සොදුර මතුදින නොදුරේම
චණ්ඩි ටිකිරි  දැස්  වලට රහසේම
තනි වෙමු කෝඩු ලෙස, මුල් රැ වාගේම

එබි දැසට ඔබේ
සිප  ගන්නට අධර පට 
පටලා හා මගේ
උරා බොන්නට රස මදිරා
මදි නොවන්නට
පෙර ලෙසේ!!
විවර කරමින් සොදුරු නාරී රු
උනා-ලමි,  වත රැදි සළු
දැනේන විට,දැගිලි තුඩු
නොපැරදි  දැතට   යුහු-සුළු
එන්න මා හා  තරඟෙට මහා 
උනා දමනා, සළු!




සැතපෙන්නම් ලඳේ
තලා ලැමද තලේ
බොමින්, නොමැති කිරී
හසුන් යුවලේ සුදූ
මගේ මුහුණේ කේදි
මැවෙයි ඔබට කිති!




වීනා බඳ සරි
තරංගයක සිරි
මවා සයන අග
වැතිරෙනුඇලයට
පොපියන මගේ දඟ


                                                            සිරකර නිතඹට සැතපෙමි ඔබ ලඟ!! 
පිරි- මැද ඉබ-සිබ 
ගෙල පස  ,කන - අග
තවත් නුරා නිල!
සුසර වනතුරු, කාල-තාල.
වැයුමට රාගය
සුමිහිරි-අනුරාගයේ

දි  සිසිලැල් සුව.
බොන්න මගේ රස!
ඔබේ දෙවොටර අග  
මල් කේමියේ නිල
පිරිමැද දිව අග
මවමි අමා රස
වාන් දමන තුරු!.





බැදී සුවෙන්,-වෙලි තදින් 
අමානන්ද පෙමින්
එක්  වි අපි තොසින්
විදගමු - එක සැනින්  
පෙර  විඳ ඇති ලෙසින්
දේව් සුර-ලිය, නිතින්
ලබන රසය නදින් 
සුර- ආන්තය, නොමින්.
෴෴෴෴෴෴෴෴෴


සෘංගාරය රසයක් උකහා ගන්නට ඉම පෙන්වූ ගී පොකුරෙන් බිදක්

01.සද හොරේන්  හොරේන්  හොරේන්  බලා



02.අපි හැගුම් වලට ඉඩදි ඉඩදි මොහොතක්




03.මුව මුක්තා ලතා - එඩ්වඩ් ජයකොඩි



04.පෙම්බර මදු මගේ - වික්ටර් රත්නායක



05. Your body is Wonderland- John mayor


06.ප්‍රේමතඨාකය- අමරදේව







1 comment:

Your comments are most welcome!
ඔබේ ප්‍රතිචාරය මට සතුටකි, දිරියකි !,සංයමයෙන් යුතුව ප්‍රතිචාර දක්වන්න.

PS
ප්‍රතිචාර‍යක්- comment එකක් - දමන්න කිසියම් හො අපහසුතාවක් ඇතොත් - මේ ලිපිය කියවන්න. මෙතනින්  

අහිංසක හදවත: සිව් හැවිරිදි පුමිඳු: අනුකම්පාව පිළිබඳ පාඩමක්

  අවුල් සහගත හා අවිනිශ්චිතතාවයෙන් පිරුණු ලෝකයක, දරුවෙකුගේ අහිංසක ඇස්වලින් ජීවිතය දැකීමට සැබවින්ම ඉන්ද්‍රජාලික යමක් තිබේ. ඔවුන්ගේ නිර්මල හදවත...